Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ?????????????




     Αγαπημενες μου φιλες καλησπερα!!!!!!!!
Οπως σας ειχα πει με εχει κυριευσει η μανια της mix media τεχνικης!!!!!!!
Ετσι σερφαροντας στο διαδυκτιο, σε ενα ρωσικο site, που ψαχνω να το ξαναβρω κι ακομα δεν το βρηκα,  ειχα δει εναν ομορφο πινακα με αυτην την τεχνικη και με αυτο το θεμα!
     Προσπαθησα λοιπον να τον φτιαξω κι εγω και νομιζω πως κατι καταφερα!
Το θεμα ειναι το αγαπημενο σε ολες μας ροφημα ο καφες!!!!!!!!!!!!
 




Ειναι φτιαγμενο σε καμβα 30Χ40!
Γυρω γυρω εγραψα οσα ειδη καφε ξερω και μετα τα ψιλοεσβησα με ασπρη μπογια!!!!!!


    Πριν απο ολη την διαδικασια ειχα φτιαξει τετραγωνακια απο πηλο και τα εκανα ντεκουπαζ με χαρτοπετσετα που βρηκα, με θεμα τον καφε!!!!









    Τα περασα και με γυαλοχαρτο για να φαινονται καπως παλια!

Ετσι τα κολλησα κι αυτα περιμετρικα απο τον καμβα!



    Πεταξα πανω και μερικους κοκκους καφε, κολλησα και ενα λουλουδι για να δωσει χρωματακι και τελος, κολλησα ενα φλιτζανακι καφε, το αγαπημενο του πατερα μου! Εκει του αρεσε να πινει το καφεδακι του!!!!


Ελπιζω να σας αρεσε κι αυτος!!!!!!!
Σας αφηνω τωρα γιατι ειμαι  στο μαγαζι και βρηκα λιγη ωρα να κανω την αναρτηση μου για να σας τον δειξω!!!!!!!!!!
     Καλα να περνατε!!  Φιλακια πολλα και γλυκα!!!!!!!!!!!!












18 σχόλια:

  1. Τα κατάφερες πολύ καλά είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο!!!
    Μου έβαλες ιδέες τώρα!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ, εσύ έχεις πάρει φόρα!!!! Τι ωραίο πινακάκι έφτιαξες !! Μπράβο Μαιρούλα μου! Καλή συνέχεια!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαίρη μου πολύ όμορφος ο καμβάς σου ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαίρη, πραγματικά τα κατάφερες εξαιρετικά !!! Οι Χρυσομέλισσες ενθουσιαστήκανε με τον πίνακά σου, ζηλέψανε και λίγο και ίσως σύντομα επιχειρήσουνε κάτι παρόμοιο !!! Μπράβο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό που βλέπω εγώ η άσχετη , το βρίσκω υπέροχο , ζεστο , τώρα τα κατάφερες λέει ? Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πολύ όμορφος!!!! Όμορφο θέμα και υπέροχη υλοποίηση!! Το πιο απίθανο είναι το φλιτζανάκι!! Τέλειο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φανταστικός και πρωτότυπος ο πίνακάς σου. Το φλυτζανάκι με τόσο βάρος πως το στήριξες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ' αρέσει πολύυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τα κατάφερες περίφημα, κορίτσι....... είναι τέλειος ο πίνακας και πάρα πολύ πρωτότυπος!!!
    Δεν ξέρω πώς ήταν αυτός του βίντεο, εσύ πάντως έγραψες!!!!!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρωτοτύπησες Μαιρούλα με τη δημιουργία σου!!! Καλό μήνα σου εύχομαι και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το πινακάκι σου Μαίρη μου!!!! Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή