Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

ΤΟ BABY SHOWER ΤΗΣ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑΣ ΜΟΥ

 

      Να'μαι λοιπον εδω μετα απο πολυ καιρο με μια πολυ ευχαριστη αναρτηση!
     Σε δυο μηνες θα γινω ....γιαγιαααααα!!!!
Η χαρα μου απεριγραπτη οπως καταλαβαινετε!
     Και οπως ειναι φυσικο για εμας που η ζωη μας ειναι οι κατασκευες, οργανωσα και ετοιμασα στολιδια για το baby shawer της ηλιαχτιδας μου!!! (Ετσι την αποκαλω την μικρη μας γιατι ειναι φως στη ζωη μας).
Καπως ετσι διαμορφωσα τον χωρο στο σαλονι μου!
     Το θεμα μας ηταν η περλα και τα χρωματα μας το ροζ κλασικα, το ασπρο και το γκρι!





Η τουρτα, τα καπ κεικς και τα κεικ ποπς εγιναν παραγγελια σε γνωστο ζαχαροπλαστειο της Ροδου!
Πραγματικα μας εκαναν υπεροχη δουλεια!






 Τα μπισκοτακια τα εφτιαξα εγω με ζαχαροπασα και γλασο! Ηταν η πρωτη μου αποπειρα και νομιζω πως τα πηγα αρκετα καλα!




Εδω εφτιαξα μια κορνιζα για ναγραψουμε ευχες!
Αυτη στην συνεχεια , θα γινει κανδρακι για να κρεμαστει στο δωματιο της ηλιαχτιδας μου!








 Μια γυρλαντα απο πουα ροζ ασπρο τσοχα




Πον πον σε ασπρο, ροζ, γκρι!





Ενα μπουκετο λουλουδιων απο καλσακια! 


Μια μικρη τουρτιτσα!
 Η μεγαλη θα γινει για το μαιευτηριο!




Μια κονκαρδα για τη Μαρια μου, να ξεχωριζει οτι ειναι η μανουλα!



 Αλλα και βραχιολακια για ολες τις φιλες της που μας τιμησαν με την παρουσια τους!





Και μερικες καραμελες και καπ κεικς απο σελτεδακια!





Αυτα ηταν τα δημιουργηματα μου προς το παρον για το μωρο μας!
Ομολογω οτι το ευχαριστηθηκα πολυ!
Ελπιζω να σας αρεσαν!
Φιλακια πολλα!!!


5 σχόλια:

  1. Με το καλό Μαίρη μου .
    Με ένα πόνο που λένε.
    Τί όμορφο πάρτυ που ετοιμάσετε για την ηλιαχτίδα σας!
    Τέλεια όλα. Να είστε γεροί όλοι σας.
    Φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρενα μου σ'ευχαριστω!!!
    Χαιρομαι που σου αρεσε!!!
    Φιλακια Ρενα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά στα χέρια σου, Μαιρούλα! Όλα πανέμορφα!!!
    'Εμαθα και κάτι καινούργιο, αφού δεν ήξερα πως γίνεται και πριν την γέννηση!
    Με το καλό να υποδεχθείται την ηλιαχτίδα σας!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου σ'ευχαριστω!
      Χαιρομαι που σου αρεσαν!
      Ναι τα τςλευταια χρονια γιορταζετσι ο ερχομος του μωρου!

      Διαγραφή
  4. Congratulations, wonderful work, it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή