Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

ΚΑΜΒΑΔΕΣ!!!!!!!!!




     Καλησπερα στην ομορφη παρεα!!!!!
Οπως θα εχετε καταλαβει μου αρεσει να καταπιανομαι με πολλες τεχνικες!
Θελω να δω αν μπορω να τα καταφερω! Ασε που με κουραζει η μονοτονια!
Ετσι την περιοδο αυτη ειπα να ασχοληθω  με καμβαδες και να δημιουργησω διαφορες κατασκευες πανω τους!
    Προμηθευτηκα λοιπον αρκετους κι αρχισα!!!!!
Αρχικα εφτιαξα ενα στρουμφακι με ακριλικα χρωματα σε καμβα 30x40!





 Στην συνεχεια δοκιμασα να κανω απλες μικτες τεχνικες!
Ειχα δει κατι παρομοιο σε καποια site στο ιντερνετ κι ετσι εφτιαξα αυτο εδω!




 Ειναι καμβας 25χ35 με παστα διαμορφωσης, ακριλικα χρωματα και πον πον απο βαμβακερο νημα!










 Το αλλο ειναι σε καμβα 30Χ40, με ακριλικα χρωματα και μικρα ηλιοτροπια κολλημενα διασπαρτα!











Ενας αλλος, ο τελευταιος προς το παρον ειναι κι αυτος σε καμβα 30Χ40 με παστα διαμορφωσης, ντεκουπαζ και ενα κλαδι τριανταφυλλιας κολλημενο στην μεση!





Αυτος ειναι κι ο αγαπημενος μου!  Συνεχιζω και με αλλους που θα σας τους δειξω οταν τελειωσουν!

Αυτα προς το παρον, καλη συνεχεια σε οτι καταπιανεστε!
Φιλακια πολλα!!!!!!!!!!




18 σχόλια:

  1. Πανέμορφο το αποτέλεσμα σε όλα Μαίρη μου!!!
    Ελάχιστα πιό πολύ μ' αρέσει αυτό με τους ήλιους
    αλλά όλα ειναι πολύ ωραία!! Μπράβο!
    Περιμένω να δώ και τα επόμενα έργα σου!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστω Μαιρουλα μου! Χαιρομαι που σου αρεσαν!!!!
      Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρακι μου μπραβο σου πολυ πρωτοτυπα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλοι οι πίνακες είναι υπέροχοι και πολύ πρωτότυποι.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλοι είναι όμορφοι αλλά ξεχώρισα τον τελευταίο με τα τριαντάφυλλα. Περιμένω και τους υπόλοιπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολυ που σου αρεσαν! Κι εμενα αυτος μου αρεσε!Φιλακια!!!!!

      Διαγραφή
  6. Το ένα καλύτερο από το άλλο!!!!
    Το τελευταίο το αγάπησα κι εγώ λίγο περισσότερο!!!
    Πάντα δημιουργική!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Ρενα μου! Να΄σαι καλα!! Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  7. Και οι τέσσερις είναι υπέροχοι και τόσο πρωτότυποι!!!!!!!!!
    Αλλά κι' εμένα ο τελευταίος με κατέκτησε πλήρως!!!!!!! Συνέχισε με τους καμβάδες Μαίρη μου, η μικτή τεχνική φαίνεται σου πάει πολύ!!!!
    Φιλάκια και καλό τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Φιλια μου! Θα ακολουθησω την συμβουλη σου και θα ασχοληθω με μικτη τεχνικη γιατι μου αρεσε πολυ! Φιλακια πολυ!!!

      Διαγραφή
  8. ..πολυ ομορφα..το τελευταιο ειναι πραμα..να σαι καλα..χαρουμενο τριημερο..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικά τα πινακάκια σου Μαιρούλα!! Κι εμένα το τελευταίο μου άρεσε ιδιαίτερα! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή