Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΣΕ ΚΑΜΒΑ!!!!!!!!!!!!




     Καλημερα στην ομορφη blogογειτονια!!!!!!!!!!!
Ειπα να περασω στα γρηγορα, να σας δειξω αλλο ενα καμβαδακι που εφτιαξα, μιας κι εγω δουλευω και σημερα!!!!!
     Σε δυο εβδομαδες θα κλεισουμε το μαγαζι, να ξεκουραστουμε λιγο και να ετοιμαστουμε για την νεα σεζον που ξεκιναει στην τουριστικη μας Ροδο!!!!!
    Στο θεμα μας και παλι που ειναι το κανδρακι μου! Ηθελα να σας το δειξω μαζι με ενα αλλο με την   ιδια τεχνικη αλλα ακομα να το τελειωσω, οποτε θα το βαλω σε επομενη αναρτηση μου!!!!!!




















Ελπιζω να σας αρεσε!!!!!!!!!!!
Καλη Κυριακη σας ευχομαι!!!!!!!!
Να περασετε οσο πιο καλα μπορειτε και να εχουμε ολοι μας μια πολυ καλη εβδομαδα!!!!!!!
Φιλακια πολλααααααααααα!!!!!!!!!!

7 σχόλια:

  1. Μαιρη μου πολύ όμορφο το καμβαδακι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαίρη τι όμορφο καδράκι! Τέλεια ιδέα τα υφασμάτινα λουλούδια κυρίως για μένα που δεν πιάνει το χέρι μου .
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφος πίνακας. Η ίδεα για τα λουλουδάκια απο ύφασμα πολύ έξυπνη. Είναι σαν 3D... Μπράβο σου !!! θέλω να δω και τον άλλο πίνακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα!!Πολύ ωραίος ο καμβάς σου μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφη και προσεγμένη η δουλειά σου Μαίρη μου μπράβο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα προτείνεις κάτι Μαιρούλα,που είναι μεν απλό αλλά καλόγουστο.
    Νάσαι καλά,καλή ξεκούραση μέχρι την επαναδραστηριοποίηση. Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή