Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

THE MASK!!!




     Καλες αποκριες αγαπημενες μου!!!!
Αυτος εδω ο 10χρονος νεαρος ειναι ο ανηψιος μου ο Γιωργος!!!
    Απο  μωρο η ζωη του ειναι να μεταμφιεζεται!!! Οποτε η περιοδος των Αποκρεων ειναι η μεγαλη γιορτη για αυτον!!!!
     Οταν ηταν μικροτερος, ντυνοταν απο τις αποκριες και μεχρι και τον Ιουνιο εβαζε τη στολη του και ζουσε τον ηρωα που ειχε επιλεξει να ντυθει!!!





    Φετος λοιπον αποφασισε να ντυθει the mask τον ηρωα της ταινιας που ειδε!!!!
      Ολοι η οικογενεια σε δραση!!!
   Ο μπαμπας του εραψε την στολη και εγω επιμελιθηκα καπελο και μακιγιαζ!!!!





     Η ζωη του!!!! Σημερα ειναι η μεγαλη μερα!!!!
    Το παρτυ στο σχολειο του!!!!! Θα καταπληξει τα πληθη!!! Χαχαχα!!!!
    Πιστευω οτι ειναι και ο ιδιος πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα γιατι ειναι και τελειομανης αλλα και με αποψη για ολα γυρω απο το στυλ του!!!!!
     







     Ελπιζω να αρεσει και σε σας το αποτελεσμα!!!!
    Καλες Αποκριες και καλα να περασετε!!!!!
Φιλακια πολλα!!!!

5 σχόλια:

  1. Καταπληκτικος Μαίρη μου.
    Μπράβο και σε σένα για το Μακιγιάζ.
    Τον βλέπω σε λίγα χρόνια στο θέατρο.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου!!!!
      Το μακιγιάζ έγινε υπό τις αυστηρές οδηγίες του και δεν θα τελείωνε αν δεν τον ικανοποιούσε το αποτέλεσμα!!!
      Τώρα δεν ξέρω αν γίνει ηθοποιός!!! Προς το παρόν θέλει να γίνει μάγειρας σαν τους γιους μου! χαχαχα!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία μεταμφίεση!!!
    Εχει πολύ ωραίο στύλ ο ανηψούλης σου!!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα, Μαίρη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έκτακτος ο νεαρός!!! Και η μεταμφίεση καταπληκτική, να μη μιλήσω για το μακιγιάζ που εντυπωσιάζει. Μπράβο σας. Ασφαλώς θα κατέπληξε τα πλήθη στη γιορτή!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή