Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΣΕ VINTAGE STYLE




      Καλησπέρα αγαπημένες μου
Σήμερα θα σας δείξω ένα μπουκάλι από ένα γαλλικό κρασί που λέγεται domaines "OTT", σε vintage style!!!!



    Δεν θυμάται αν σας στο ξανα ειπα, αλλά στο μαγαζί μου έχουμε πληθώρα από όμορφα μπουκάλια, τα οποία παραμονευω και μόλις αδειάσουν τα τακτοποιω καταλλήλως!!!χαχαχα!!!!
     Λοιπόν, να σας πω λίγα λόγια για την κατασκευή του!!!
Αφού το καθάρισα, το εβαψα, αρχικά με μαύρο και μετά με χρυσό χρώμα ( με σφουγγαρακι)!
     Στη συνέχεια εκοψα τη βάση από ένα αλουμινένιο ταψακι σαν αυτό

 
Και αφού το ισιωσα λίγο, σχεδίασα διάφορα σχέδια!!!
    Στο συγκεκριμένο μπουκάλι, τα σχέδια τα έκανα με στυλό για να έχω λεπτές γραμμές!! Τα εργαλεία χαλκογραφίας δεν με βοήθησαν!!! Ίσως να μην είναι και τα κατάλληλα αυτά που έχω!!!
     Έτσι λοιπόν δημιούργησα διάφορα κομμάτια τα οποία εκοψα περιμετρικά



     Στην συνέχεια τα κολλησα στα σημεία που ήθελα με τη γνωστή και αγαπημένη ατλακολ και για να κρατηθούν τα εδεσα με σπάγκο!!
   Αφού κόλλησαν στο μπουκάλι έβγαλα το σπαγγο, και τα εβαψα προσεχτικά με μαύρο χρώμα!
   Δεν τα άφησα να στεγνώσουν εντελώς!!! Πήρα με πανί το περίσιο χρώμα και στη συνέχεια πέρασα τις προεξοχές του αλουμινίου με χρυσό χρώμα, ταμποναριστά!!!!!














Αυτό είναι το αρχικό μπουκάλι, το domaines OTT

κι αυτό μετά τη μεταμόρφωση


Ελπίζω να σας άρεσε και να βοήθησα με την περιγραφή της κατασκευής όσες ενδιαφέρονται να φτιάξουν κάτι ανάλογο!!!!
    Κι επειδή κοντεύει να ξημερώσει σας αφήνω για να πάω για ύπνο!!!!!  Βλέπεται αυτές είναι οι ώρες που έχω χρόνο για να κάνω αυτό που αγαπώ, τις κατασκευές μου, μιας και η δουλειά μου , με απασχολεί σχεδόν όλη τη ημέρα έως αργά το βράδυ!!!!!
   Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!!!!!

 

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαίρη μου
    Θαύμα έγινε το μπουκάλι σου. Κοίτα τι ωραία ιδέα είναι αυτά τα αλουμινένια σκεύη!!! Μπράβο σου που το σκέφτηκες και άλλο ένα που το μοιράστηκες μαζί μας.
    Καλό Σ/Κ και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαίρη ωραιότατη η μεταμόρφωση του μπουκαλιού σου ! Απίστευτο τι μπορεί να κάνει κανείς με αλουμινένια σκεύη και ένα στυλό!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο Μαίρη μου, ίσως σου κλέψω την ιδέα γιατί πολύ μου άρεσε και έδωσες πολύ κατατοπιστικές οδηγίες για την κατασκευή του.
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαιρουλα είναι τελειοοοοο!!!!!!!!
    Φιλια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα μόλις ευκαίρισα να περάσω για να δώ τα κολπάκια σου με το αλουμίνιο.
    'Οταν μου είχες πεί για τα ταψάκια είχα καταλάβει αυτά με τα γλυκά ταψιού και αναρωτιόμουν πώς κόβεις το σκληρό αλουμίνιο....χαχαχα!!!!! Τώρα κατάλαβα!!!!!
    Πολύ ωραίο έγινε το μπουκάλι!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια και καλή συνέχεια, Μαιρούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή