Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ ΒΗΜΑ - ΒΗΜΑ


   

   Αγαπημένες μου φίλες καλησπέρα!!!!
Κυριακή τη Βαϊων σήμερα!!! Κανονικά, λογο των ημερών θα έπρεπε να σας δείξω πασχαλινές κατασκευές!!!!!
Δεν εχω όμως διάθεση για τέτοιες κατασκευές, γιατί μου έχουν πάρει τα μυαλά τα δίδυμα ανιψάκια μου, ο Δημητράκης και η Ευαγγελιτσα μου, με αποτέλεσμα τις μέρες αυτές που έχουμε κλείσει το μαγαζί, να θέλω να φτιάχνω στολίδια για το δωμάτιο τους!!!
   Σήμερα θα σας δείξω βήμα - βήμα την κατασκευή στο αρχικό γράμμα από τα ονόματα τους!!!
    Φωτογραφίες τραβηξα απο το D!
     Αρχικά εκοψα το γράμμα δύο φορές σε χαρτόνι χοντρό, μακετας!!!



Στην συνέχεια, κολλησα εναλλάξ πλαστικά ποτηράκια!!!



Μετά κολλησα και το δεύτερο χαρτόνι απο πανω!!!



  Έπειτα, καλυψα τα κενά με χαρτί και το κολλησα με χαρτοτενια!!!



  Αφού καλύφθηκε όλη η επιφάνεια, πέρασα  το γράμμα με ακρυλικό στοκο και όσο ηταν ακόμα νωπός, έκανα διάφορες γραμμές με ένα πιρούνι και το άφησα να στεγνώσει για μια μέρα περίπου!!!!!








  Στη συνέχεια το εβαψα σιελ, μια και είναι του Δημήτρη!!!



Παράλληλα έφτιαχνα και το Ε της Ευαγγελίας! Αυτό το εβαψα ροζ!!!



Αφού ολοκληρώθηκε η κατασκευή, άρχισα τη διακόσμηση τους!
Κορδέλες, χάρτινη δαντέλα, λουλουδακια και το αρκουδάκι!!!








Το ίδιο στόλισμα έκανα και για το Ε!!!!
Δεν ξεχωρίζουμε κανένα!! Αγαπάμε και τα δύο το ίδιο!!!!









Ελπίζω να σας άρεσαν και να βοήθησα με τις οδηγίες πως θα φτιάξετε κι εσείς ενα αγαπημένο γραμματακι!!!!!




Περιττό να σας πω οτι μόλις τους τα πήρα ξετρελαθηκαν και ήθελαν να τα βουτήξουν και να τα περιεργαστουν!!!
   Τους ετοιμαζω και ένα άλλο διακοσμητικό που θα σας ο δείξω στην επόμενη ανάρτηση μου!!!!!
   Ως τότε καλά να περνάτε και καλή εβδομάδα σας εύχομαι!!!
Φιλάκια πολλά!!!!




7 σχόλια:

  1. Αρχικά δεν κατάλαβα πόσο μεγάλα είναι τα γράμματα, στην συνέχεια όμως, όταν είδα τα ποτηράκια...μιλάμε για πολλή δουλειά!!!!!!
    Μπράβο Μαιρούλα μου, έγιναν πολύ όμορφα!!!!!
    Να τα χαίρεστε τα διδυμάκια ανηψάκια!!!!! Και το κουτί της προηγούμενης ανάρτησης είναι σκέτη γλύκα!!! Γειά στα χέρια σου!!!!
    Πολλά φιλιά και Καλό κι ευλογημένο Πάσχα να έχετε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριάννα μου η αλήθεια είναι οτι οι φωτογραφιες αδικουν!!!! Είναι περιπου 30 εκατοστά στο υψος!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!!! Καλό Πάσχα Μαριάννα μου γλυκιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραία!κανείς δε μπορεί να καταλάβει πώς κατασκευάστηκαν!Να τα χαίρεσαι τα ανηψάκια σου και αυτά να χαίρονται τη θεία τους!Καλό Πάσχα με Υγεία και Πολλή Αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό Πάσχα, Μαίρη !!!
    Τα τρισδιάστατα μονογράμματα πολύ ωραία έγιναν!!!
    Να'σαι καλά και να περάσεις όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα είδα αυτή την ανάρτηση!
    Έγιναν υπέροχα.
    ήθελα κι εγώ να ρωτήσω πόσο μεγάλα είναι αλλά είδα τι απάντησες στη Μαρία Άννα.
    Θα κάνω κι εγώ για την Ευγενούλα ένα τέτοιο.
    Να χαίρεστε τα ανεψακια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή