Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΑΝΔΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΜΩΡΑΚΙΑ!!!!!!!!!





                       Aγαπημενες μου καλησπερα!!!!!!!!
    Σημερα ηρθα για να σας δειξω δυο κανδρακια που εφτιαξα για δυο κοριτσακια!!!!!
   Της Μαριας, κορης της φιλης μου Ναυσικας, και της Ευαγγελινας, της ανηψιας μου το ενα απο τα δυδιμακια μας!!!!!
     Η Μαρια μας λοιπον που τον Οκτωβριο γινεται 2 χρονων,  αγαπα πολυ την Μinnie Mouse το καρτουν!
     Ετσι κι εγω της εφτιαξα κανδρακι με αυτο το θεμα!







Απλο και ευκολο!!!! Κολλησα μια λουτρινη Μινι και της εδωσα να κραταει μερικα φουξια μπαλονια σε σχημα καρδιας!!!!





Τα μπαλονια τα γεμισα με αλατι για να εχουν καλυτερο σχημα!!!!

Για την Ευαγγελινα μας που ειναι μολις τριων μηνων και δεν εχει ακομα αποψη, διαλεξα ενα λουτρινο αρκουδακι "μωρο", και εκανα ακριβως την ιδια διαδικασια!!!!



Εδω τα μπαλονια ειναι περισσοτερα γιατι ειναι πιο μικρα!!!!!!





     Σε λιγες μερες θα σας δειξω και ενα τριτο κανδρακι που ετοιμαζω για το αλλο δυδιμακι μας, τον Δημητρη!!!!! Αλλα αυτο δεν θα εχει λουτρινα, θα ειναι αλλη κατασκευη!!!!!!
     Ελπιζω να σας αρεσαν!!!!
Φιλια πολλα!!!!!!!!!!!!!!!     

11 σχόλια:

  1. Μαιρούλα χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στην γειτονιά!!!!!!!!!! Πολύ όμορφα τα παιδικά πινακάκια, και σαν πρόταση και σαν εκτέλεση!!!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικυ μου κι εγω χαρηκα που γυρισα και ελπιζω να μην απουσιασω ξανα για τοσο μεγαλο διαστημα!!! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΙΔΕΑ....ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eυχαριστω πολυ Νενα μου!!!!!!! Φιλακια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα.. Μόλις ανακάλυψα το blog σας και μου άρεσαν πάρα πάρα πολύ τα καδράκια.. Θα ήθελα να ρωτήσω, πως σταθεροποιήσατε τα κουκλάκια στον καμβά;;
    Σας ευχαριστώ και μπράβο για τις δημιουργίες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα κι απο μενα! Τα κουκλακια τα κολλησα με θερμοκολλα! Χαιρομαι πολυ που σου αρεσαν!! Ειναι μια απλη και ευκολη κατασκευη!!!!! Ελπιζω να βοηθησα1
      Φιλια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαιρούλα μου χαίρομαι που σε βλέπω πάλι εενεργή. Πολύ όμορφα τα καδράκια σου. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαίρη μου είναι πολύ ωραία τα καδράκια σου! Τα λάτρεψα!
    Καλώς όρισες στην γειτονιά μας !
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή