Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

ΙΔΕΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ!!!!!




Καλησπερα κοριτσια!!!!!!!!!
Σημερα θα σας δειξω καποιες δικες μου ιδεες ανακυκλωσης! Οχι, δεν εκανα κατασκευες ανακυκλωσης αλλα οργανωσα τα πραγματακια μου σε ανακυκλωσιμες συσκευασιες!
   Και ξεκινω με την συσκευασια για τα ντοματινια!
Τα ντοματινια ερχονται στο μαγαζι σε αυτη την συσκευασια και σε μια αλλη μεγαλυτερη!!!!!
Αφου λοιπον αδιασει, το χρησιμοποιω για να βαλω μεσα το κουβαρακι απο το μαλλι ή το νημα που δουλευω! Το περνω απο τις τρυπουλες που εχει, το κλεινω κι ετσι ουτε το χανω, ουτε λερωνεται!






Στην μεγαλη συσκευασια για τα ντοματινια, εβαλα αρκετες κορδελες, περασα απο τις τρυπουλες την καθε μια, κι οταν τις χρειαζομαι δεν ανακατευονται μεταξυ τους και δεν ξετυλιγονται ολες μαζι!






 Μια αλλη συσκευασια που χρησιμοποιω ειναι οι μικρες πλαστικες συσκευασιες που βαζουμε μεσα τις σαλτσες!



Σε αυτα τα δοχεια βαζω τα ακριλικα χρωματα που φτιαχνω οταν μου περισσευουν και που σιγουρα θα τα χρησιμοποιησω σε καποια αλλη κατασκευη!






Αλλη μια και τελευταια για σημερα συσκευασια που θα σας δειξω ειναι η γνωστη σε ολες μας συσκευασια για αυγα!







Αυτην εδω την χρησιμοποιω σαν παλετα! Βαζω οσα χρωματα θελω να δουλεψω!











Λοιπον πως σας φανηκαν οι ιδεες μου?

Θα ηθελα επισης να σας δειξω και τις καρδουλες που εφτιαξα για την γιορτη του Βαλεντινου!
Θελησα φετος το δωρακι που θα καναμε στο μαγαζι να ειναι κατι που θα μεινει και θα θυμιζει την ημερα αυτη!
Ετσι εφτιαξα καρδουλες απο γυψο! Τις εβαψα κατακοκκινες και εγραψα απο πισω την ημερομηνια και το ονομα του μαγαζιου μας!








Τις εβαλα και σε κοκκινα πουγκακια απο οργαντζα και τις εδεσα με ενα χαρτινο τριανταφυλλακι!





 Τις εβαλα και ολες μαζι σε ενα καλαθακι που ειχα στολισει με κοκκινες κορδελες και τουλι και ηταν τελειες! Φωτογραφια δεν προλλαβα να βγαλω απο το καλαθι!
    Καλα περιττο να σας πω, αρεσαν παρα πολυ! Ελπιζω να αρεσαν και σε σας!!!!!!
Στην επομενη αναρτηση μου, θα σας δειξω βημα βημα πως φτιαχνω τα πορτοφολακια  μου απο καπακια αναψυκτικων!
Ως τοτε, καλα να περνατε και να εχετε ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο!!!!
Φιλακια πολλαααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!







22 σχόλια:

  1. πολύ έξυπνες ιδέες!!!καλά για τις καρδούλες δεν το συζητώ!!!είναι όνειρεμένες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!οι ομορφότερες καρδούλες!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!!!!!! happy weekend!!!!!!! =^o^= meow <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοείται ότι μας άρεσαν όλα όσα μας έδειξες! Βρήκα πανέξυπνη την επαναχρησιμοποίηση των συσκευασιών και την επόμενη φορά που θα πάω στο σούπερ μάρκετ θα πάρω σίγουρα ντοματίνια!!!! Φιλιά Μαίρη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντρια μου χαιρομαι πολυ που σου αρεσαν οι ιδεες μου! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά είναι φανταστικές οι ιδέες σου !!! Οι καρδούλες ,ήταν όντως περιττό να μας πείς ότι άρεσαν ....μα είναι δυνατόν να μην άρεσαν!!!!!!!!
    Όσο για τις συσκευασίες, ομολογώ ότι θα τις τιμήσω καταλλήλως την επόμενη φορά και ιδιαιτέρως τα κουτάκια από τις σαλτσες .....για τα χρώματα!!!!!
    Φιλιά πολλά, Μαίρη μου και να έχεις ένα καλό ΣΚ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυθυμια μου χαιρομαι πολυ που σου αρεσαν οι ιδεες μου και οι καρδουλες μου! Τωρα πρεπει να σκεφτω κατι για του χρονου, γιατι αποφασισα τα δωρακια του Βαλεντινου να τα φτιαχνω εγω!!!!!! ουφ!!!!
      Να εχεις κι εσυ ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  5. Μαρακι μου καλημερα!!!!!!!Τελειες ιδεες μου αρεσαν ολα !!!!Φιλακια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινακι μου χαιρομαι που σου αρεσαν! Φιλακια πολλα γλυκια μου!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!!!!!!!!!!!! εσύ παιδί μου δεν παίζεσαι τι όμορφες ιδέες που έχεις???? Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα βρε Νενα μου, με κανεις να κοκκινιζω! Απλα σαν "ρακοσυλλεκτρια" που ειμαι οτι βλεπω προσπαθω να το εκμεταλευτω!!! Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ καλές ιδέες....νομίζω ότι θα χρησιμοποιήσω τις περισσότερες....!
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mπραβο Ρανια! Χαιρομαι πολυ που βοηθησα σ'αυτο! Κι εσυ να εισαι καλα γλυκια μου!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσαν όλες οι ιδέες ανακύκλωσης!...τις θήκες αυγών τις χρησιμοποιώ κι`εγώ...Μαίρη μου οι καρδούλες σου έγιναν Υπέροχες!
    επόμενο ήταν να εντυπωσιάσουν!
    Να είσαι καλά και νά`χεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλα μου σ'ευχαριστω πολυ! Μετα τις θηκες των αυγων να χρησιμοποιησεις και της σαλτσας για να εχεις τα χρωματα σου! Ειναι πολυ πρακτικο! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  9. Mαιρούλα μου υπέροχες οι ιδέες σου!!!!! Αυτό με τις κορδελίτσες θα το κάνω κι εγώ για να τις τακτοποιήσω τέλειο!!!! Οι καρδούλες σου φανταστικές και σαν ιδέα έτσι όπως έφτιαξες τ αναμνηστικά δωράκια είναι τρέλλα.Πραγματικά ενα ωραίο ενθύμιο. Μπράβο σου για ολα!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια και να περνάς καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασουλινι μου να'σαι καλα! Με τον τροπο αυτο, βλεπουμε και τι χρωματα κορδελας εχουμε! Ασε να δουμε του χρονου τι θα τους φτιαξω!
      Φιλακια πολλα γλυκια μου!

      Διαγραφή
  10. Έξυπνες και πρακτικές οι ιδέες σου.Οι καρδούλες σου υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου! Χαιρομαι που σου αρεσαν! Φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ έξυπνες ιδέες Μαίρη!!
    Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #24 :)
    Καλή εβδομάδα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Poly oraies idees sou!!! idika ta koutakia apo thn saltsa!
    filakia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαιρη, καλως σε βρισκω! Όλες οι ιδεες για ανακυκλωση ειναι πολυ εξυπνες οπως και οι δημιουργιες σου, που ειδα σε μια βολτα στο blogοσπιτακι σου! Καλη συνεχεια, σου ευχομαι και θα χαρω να τα λεμε!!!Καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή