Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΣΤΕΦΑΝΙ ΜΕ ΞΗΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ!!!!!

Καλημερα στην ομορφη παρεα!!!!!!!!!!
Καλο μηνα σας ευχομαι!!!!!!!!!!
Αντε νιωθω πως σιγα σιγα ερχεται η Ανοιξη!!!!!! Η διαθεση μας πρεπει να αλλαξει και να δουμε λιγο πιο θετικα τα πραγματα!!!!!
Ετσι κι εγω αρχισα να φτιαχνω στεφανια!! Σημερα θα σας δειξω αυτο που εκανα με ξηρους καρπους και στη συνεχεια καποια στεφανια για το Πασχα, στεφανια που θα κανω δωρα σε συγγενεις και φιλους!!!!
Οπως βλεπετε ειναι γεματο απο καστανα, καρυδια, φιστικια, φουντουκια, πασατεμπο, κά!
Κολλησα και μερικα λουλουδακια, τα γνωστα ποτ πουρι, εκανα και εναν φουντωτο φιογκο και ετοιμο!!!!
Ελπιζω να σας αρεσει!!!!!!!!
Φιλακια πολλα και να εχετε ολες εναν υπεροχο μηνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19 σχόλια:

  1. Μαράκι μου καταπληκτικό το στεφάνι σου έχει τόσα ωραία πράγματα πάνω του,ιδανικό για δωράκι μπράβο πολλή καλή η ιδέα σου!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρελαινομαι για τα στεφανια αυτα!!!Το δικο σου ειναι πανεμορφο!!Εχεις πετυχει πολυ τους συνδιασμους και των υλικων αλλα και των χρωματων....φαινεται πολυ ομορφο και πλουσιο...
    Να σαι καλα και να εχεις ενα υπεροχο μηνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό μήνα. πολύ ωραίο το στεφάνι σου!!!μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο και πολύ πλούσιο με άφθονα υλικά!Μου αρέσει ιδιαίτερα! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ ΤΑ ΦΥΣΤΙΚΑΚΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ...ΧΙΧΙΧΙΧΙ ΑΝ ΔΕΙΣ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΡΗΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΟ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ Κ ΚΑΛΟ ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kοριτσια σας ευχαριστω πολυ ολες για τα καλα σας λογια!!!!! Χαιρομαι που σας αρεσει το στεφανακι μου!!! Θα ακολουθησουν κι αλλα!! Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Μαιρούλα μου! Τέλειο το στεφανάκι σου!!! Πάλι ζωγράφισες!!! :) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και πολύ καλά έκανες και ξε΄κίνησες από τώρα τα στεφανάκια για το Πάσχα.Να πέρνουμε κι εμείς ιδέες.Άριστα από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο στεφάνι... με πολύ ωραία γήινα χρώματα!!! και φτιαγμένο με υλικά που συμβολίζουν τον πλούτο και την ευτυχία!!!!! Καλό μήνα Μαιρούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ!!!!!!!
    ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΛΙΚΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα, Μαιρούλα μου! Υπέροχο το στεφάνι σου! Μπράβο σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!ΜΜΜΜΜ! ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ!!!!!!!!!
    ΓΟΥΡΛΙΔΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ. ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφο , γοητευτικό στεφάνι! Χρώματα γήινα, υλικά φυσικά "δένουν" σε ένα απόλυτα αρμονικό αποτέλεσμα! Φιλιά και καλή Κυριακή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραία ιδέα για δωράκι!! Γήινο και πολύ επιτυχημένο το αποτέλεσμα!! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ ΤΟΣΑ ΥΛΙΚΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΕΓΙΝΕ!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαίρη μου πολύ όμορφο το στεφάνι σου!! Μου αρέσουν τα φυσικά υλικά !! Καλό σου μήνα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή εβδομάδα. Τι χορταστικό στεφάνι είναι αυτό με όλα τα καλούδια; Πάρα πολύ ωραίο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή