Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΙΖΟΥ

                                                                                                                                                                      Αγαπημενες μου φιλες, καλησπερα!!!!!
Σημερα θα σας δειξω μια κατασκευη, για να στολιζουμε τα διαφορα μπιζου!
Πηρα ενα κομματι φελιζολ, το εκοψα σε σχημα καρδιας και το εβαψα ασημι!
Την εκοψα λιγο στραβα τη καρδουλα, αλλα ισια να'ναι η τυχη της που λεμε!
Επειτα πηρα και εκοψα, με αρκετη δυσκολια θα ελεγα, ενα κομματι κοτετσοσυρμα, κι αυτο σε σχημα καρδιας, ιδιο μεγεθος με το φελιζολ!
Επειτα, ενωσα και τα δυο κομματια, και τα κολλησα, με ζεστη συλικονη, περιμετρικα και παραλληλα με ασημι κορδονι, περνωντας το δυο φορες, και για να καλυψω κομματια απο το συρμα που προεξειχε, αλλα και για περισσοτερο στολισμα!
Περιμετρικα κολλησα ασημι κορδελα στο παχος του φελιζολ, 2cm περιπου!

 Ετοιμη η καρδουλα για στολισμα! Κρεμμασα κι οτι μπιζου διαθετω και τη φωτογραφισα!
                                                                                                                                                                 Την καρδουλα αυτη θα την κανω δωρο στην κολλητη του γιου μου, την Ανθουλα! Ελπιζω να της αρεσει! Θα ηθελα ομως και τη δικη σας γνωμη! Εχετε καταλαβει νομιζω ποσο πολυ μετραει για μενα!
Σας φιλω και σας περιμενω!!!!!!!!!



25 σχόλια:

  1. Το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο!!Σίγουρα θα αρέσει!!Φαντάζομαι ότι το σύρμα σε ταλαιπώρησε αλλά άξιζε τον κόπο!!Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Gia ena periergo logo den mporw na sou grapsw Ellhnika..!! Mou bgainoun kati perierga... H kardoula mou aresei paaaara polyyyy!!!! Polu 8a h8ela mia paromoia gia na kremaw auta pou ftiaxnw!!! Filakia Mary mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ!
    ΝΑΙ , ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ! ΧΑΛΑΛΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΣΟΥ! ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ,ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ έξυπνη ιδέα..έτσι τα μπιζού θα είναι τακτοποιημένα..μπράβο..καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαραυγη μου καλησπερα! Πραγματικα ταλεπωρηθηκα καπως με το συρμα γιατι ηθελε ειδικο εργαλειο, εγω το εκοψα με ψαλιδι!!!!!!Φιλια πολλα!!!! Καλο Σ/Κ!!!!!!!!!!!!!


    Ζετακι μου χαιρομαι που σου αρεσει η καρδουλα! Δεν πειραζει που γραφεις γκρικλις, εγω καταλαβαινω! Φιλακια πολλα κουκλα μου!!!!!



    Εφη μου, χαλαλι! Και εμενα μου αρεσει! Αν και λιγο δυσκολη κατασκευη, μαλλον θα φτιαξω και μια για μενα!!!!Φιλια γλυκα!!!!!!!!


    Νενα μου, καλως ορισες στο σπιτακι μου! Χαιρομαι που σου αρεσει η ιδεα μου!!!!


    Μαρια μου,καλησπερα! Θα ειναι και τακτοποιημενα,
    αλλα και θα φαινονται κιολας, που τις περισσοτερες φορες τα εχουμε καταχωνιασμενα και δεν ξερουμε τι να βαλουμε! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. naaaa dw pote tha ftiaxeis k sthn kollhth tou allou sou giou!!!!!! zhleyww anthoulaa!!!! apo biju allo tipota!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαιρη μου, χαιρομαι!!!Για να θελεις να φτιαξεις ενα τετοιο μαλλον σου αρεσε!!!!!! Φιλακια και να μας το δειξεις!!!!!


    Ειρηαννακι μου αφου ξερεις, οτι θελεις εγω ειμαι εδω!!!!Φιλακια γλυκα!!!


    Εστερ μου, χαιρομαι πολυ που σου αρεσει!!!! Σε φιλω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαίρη μου πολύ όμορφη και χρηστική η κατασκευή σου!!!Κάποια στιγμή θα δοκιμάσω να το φτιάξω και'γω.Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καρδιά έιδα και να μην μ' αρέσει. Πως έκαναν τα μάτια του Σκρουτζ με τα δολλάρια;ε, ένα τέτοιο πράμα κι εγω!
    πολύ ωραία κια πολύ χρησιμη η δική σου μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι φανταστικη ιδεα μαιρη μου!!! πρεπει κι εγω να κανω κατι τετοιο για να μην τα αραδιαζω εδω κι κει!
    ζω στη ροδο μαιρη μου αλλα επειδη το μπλογκ παρτυ στο οποιο λαμβανω μερος το διοργανωνει αμερικανιδα ολες σχεδον οσες αφηνουν σχολιο ειναι ξενες!
    καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτική καρδούλα,μ'αρέσει το τελείωμα στο σύρμα,σίγουρα θα ενθουσιαστεί η κοπελιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σοφια μου σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Xαρα μου απο καρδουλες αλλο τιποτα! Δεν το ηξερα οτι σου αρεσουν! Θα αναρτησω συντομα κι αλλες κατασκευες, διακοσμητικες!!!Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Apinkdreamer μου, γλυκο πατριωτακι( να κανονισουμε να βρεθουμε), ειναι πολυ καλη κατασκευη, γιατι βλεπεις τι εχεις για να βαλεις! Φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρενα μου η κοπελια ακομα να τη δει!!! Ομως ελπιζω κι εγω να ενθουσιαστει!!!! Φιλακια γλυκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;
    ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ!!!!!!!!!!!!
    ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΣΟΥ, ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΟΠΟΤΕ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ , ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΞΥΠΝΗΣΩ!!!!!
    ΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ!!!!!!!!!!!!ΧΑΧΑΧΑ!!!!
    ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ!!!!!!!!!!
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΝΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!!
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι ομορφα πραγματα που φτιαχνεις!!καλως σε βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα κι εγώ!
    Πολύ όμορφη η κατασκευή! Και πολύ ωραία ιδέα το φελιζόλ βαμμένο...
    Σκεφτόμουν να κάνω ένα πλέγμα με κοτετσόσυρμα για τα σκουλαρίκια αλλά δεν είχα σκεφτεί να βάλω από πίσω φελιζόλ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρενα μου εισαι παντα ευπροσδεκτη στο σπιτακι μου!!!!!
    Οσο για την κατασκευη με τις κρεμαστρες κατι εχω σκεφτει!!!Θα δεις!!!!Φιλακια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Magdalene B καλως σε βρηκα κι εγω! Χαιρομαι που σου αρεσε!!!!! Φιλια πολλα!!!!!


    Λενα μου καλως σε βρηκα!!!! Χαιρομαι που σου αρεσουν αυτα που φτιαχνω!!!!! Φιλια πολλα!!!!!!


    Nemecis μου, χαιρομαι!!!!!! Φιλια!!!!!!!!


    SofiaSidi μου καλως σε βρηκα!!!!!!
    Εβαλα το φελιζολ για να εχει καποια βαση το κοτετσοσυρμα και για να μπορουν να κρεμαστουν πιο ομορφα τα κοσμηματα!!!!!Φ ιλια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή