Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ


     Την μανια μου να τυλιγω οτι βρω την καταλαβατε πιστευω απο τις προηγουμενες αναρτησεις μου! Ετσι με μερικα ρεταλακια απο νηματα που μου ειχαν περισσεψει απο κατι κρεμμαστρες που ειχα τυλιψει ( θα τις δειτε παρακατω), αρχισα να τυλιγω κουτακια απο γαλα εβαπορε με την σχισμη απο πανω, ετσι ωστε να κρυβουμε τα χρηματα που μας περισσευουν, αν μας περισσευουν!!!!!

     Οταν χρειαστει να τους ανοιξουμε, θα χρειαστουμε το ανοιχτηρι για κονσερβες. Θα μου πειτε τωρα πως θα καταστραφει η κατασκευη!!! Δε βαριεστε, κουτακια γαλατος θα εχουμε παντα, οπως μαλλακια και νηματα και φυσικα ορεξη για κατασκευες!!!!!!
  

Και εδω εχω τις μεταλλικες κρεμμαστρες που δινουν συνηθως στο καθαριστηριο  για τα παντελονια!


     Αφου τυλιξα τις κρεμμαστρες, οτι περισσεψε απο νηματα εκανα τους κουμπαραδες μου, που θα χαρισω σε μερικα σπαταλα ατομα, μηπως και κανουν λιγο οικονομια!!!!!!! Ελπιζω να σας αρεσε η ιδεα μου!!!!!!!

5 σχόλια:

  1. ωραία ιδέα για κουμπαρά! και οι κρεμάστρες έγιναν πολύ χαριτωμένες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη ιδέα και υπέροχα χρώματα!!Κάτι απλό αλλά χρήσιμο!!Αν βέβαια το χειμώνα μας μείνει τίποτα για αποταμίευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσια χαιρομαι πολυ που σας αρεσε η ιδεα μου και ακομα πιο πολυ που διαβασα τα σχολια σας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπεροχη ιδεα...Εψαχνα για να χαρισω στις φιλες μου γιατι διακοπες μας το καλοκαιρι και θα τις τα κανω δωρο!!!Τελεια...Καλη σας Χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή